Saturday, May 7, 2011

e.m.a.k

emak,ibu,mama,omma,ummi..pnggilan yang mane anda lagi suke??
saya lebih kepada emak..nampak r0ck siket..hehehe...ARBA`YAH BINTI SALLEH...dialah emak saye....nama pnggilan abby ok...heheh..tapi itu nama pnggilan ketika dengan kawan-kawan mengajar beliau..kalau dekat kampung orang pnggill...tett...biarlah rahsia..hehehe...
emak saya sangat tegas ok!!tng0k anak dye dah tau kn..like mother like daughter..hehehe..



  • terima kaseh emak sebab sudi melayan karenah saye yang agak keras kepala antara mereka-mereka yang bergelar adek-beradek saya yang laen ok...
  • terima kaseh emak sebab sudi belikan saya pakaian yang cantik-cantek sampai saye jadi g0jes mcm ni..hehehhe
  • terima kaseh emak sebab sudi mengajar saye apa erti id0p kat dunia yang fana ni...
  • terima kaseh emak sebab sudi marah saya jika saya salah...
  • terima kaseh emak sebab sudi dengar masalah-masalah saye...
  • terima kaseh emak sebab selalu backup saya kal0 ayah marah saye...heheh..
  • terima kaseh emak sebab sudi memberi kata-kata semangat untuk saye yang sngat malas ni...
emak la her0in saya untuk selama-lamanya ok...


i kn0w she l0ve me...
but i will never know h0w much it is...
-matluthfi-

"Ya Allah! Rahmatilah kedua ibubapa kami, dan ampunilah dosa mereka, Redhailah mereka dengan keredhaan yg melayakkan mereka mendapat segala keredhaanMu. Dengan Engkau meletakkan mereka di dalam Negara kemuliaanMu, keamananMu, kemaafanMu dan keampunanMu aminn."

p/s:: Hadith Nabi:"Tidak akan terputus rezeki seseorang selagi dia 
tidak meninggalkan doa kepada kedua orang tuanya 
dalam sehari"

6 comments:

cla said...

erti idop dlm dnia yg fana..bgos ayt kau..haha

tqa hamzah said...

hahaha...dunia ni x kekal p0n wei..akhirat sne yang kekal...k0 dh wish l0m????

Anonymous said...

kim slm semua , lame tak borak :)

tqa hamzah said...

kak nana ke?????00owhh..dh lame x b0rak gak..hehehe....ok..kem salam kt fmly kak nana gak...heheheh

Ummu Ammar said...

Salam tqa,
Semoga menjadi anak solehah utk kedua ibubapamu..

tqa hamzah said...

salam ustazah...
insya-Allah anak s0lehah tu akn jadi pegangan saya...=)