Friday, April 22, 2011

s.e.r.a.b.u.t


00owh...sangat serabut....bile serabut mula la kan rambut gugur...sehari selai..dua ari,2 elai..3 hari, 3 elai..abes kal0 sebulan???30 elai rambut gugur.???.huh...naek b0tak la kan kepala aku ni..heh..
semua ini adlah gara-gara exam yang tersngat la "senang" dn terlalu "easy" untuk dijawab..oowhh..serabut-serabut!!!!!

untuk mngurangkan rambut aku jadi seperti budak kecik yang agak garang kat atas ni..k0mpom la aku ngadap lappy aku yang cntik lagi berseri ni..hahahah...dah ngadap lappy k0mpomla cable p0n terpasang kat tepi lappy ni...k0mpom gak la lambang g00gle chr0me ni dah siap di click oleh tngan aku yang gatal pegang m0use aku yng c0mel ni...hahahha...dh tekan ap lag...k0mpom la 1st page yg dibukak ialah page FACEB0OK..00owh..tidak!!!!disaster.....brtambah serabut aku ble bace status yang entah ap-ap kat FB ni...nak muntah p0n ad gak..bukan setakat rambut gugur...anak tekak p0n bleh gugur..huh...selepas itu mula la aku buat pr0cess hide-mengehide "dye" yng buat aku nk muntah ni dari h0me aku..hahhaa...s0ryy babe..aku tak bermaksud nk wat cm 2..abes exam aku tak hide k0 lg ok!!hehhehe...pr0mise...=)

lepas dh hide orng..mule la rse bersalah sebab ngadap lappy ni lame sngat...pegang buku tak nak sekejap plak...ngadap lappy smpai 3-4 pagi p0n xpe...ish2...ap nk jadik ni...disebabkn rase brsalah mula mnyelubungi diri aku ini..aku decide untuk tutup la page FB ni...FB je ttup...lappy tak tutup lag...sebab nk dngar lagu la orang kate kn..hahahha...padahal...huh..empunya diri je yang tau..hahaha...

back t0 the real t0pic!!!!SERABUT....huh....
memang sngat serabut skrang ni..seminggu tak nak 3 paper plak kn nk exam next week...00owh..cmne ni???Insya-Allah akan aku lakukan yang terbaek untuk my future...tapi dengar kate ap yang kluar kt exam ni xkan kte gunekan waktu keje..??bt0l ke??hahahah...apa-apa jela..yang penting study!!!!bukan stid000!!!!!..

p/s:::sesiapa ad bace p0st ni...d0akan saye untuk my exam next week ok...may Allah wiil always help u guys..thanx..=)

4 comments:

NZ said...

gudluck weh~!!!

tqa hamzah said...

k0 p0n sme gak kiah!!!=)

cla said...

owh..kntoi..bkn stayup ny..ckp ngan mak..

tqa hamzah said...

mne de....2 ari laen...study week ni akk study la...ish..k0 ckp mcm2 kt mak..siap k0 ea.....