Saturday, April 16, 2011

e.m.p.t.y

k0song..terasa kek0songan kat rumah ni..even i have my parent..i have my sister..my little sister and my little brother..tapi..tetap rase k0song..hmmm..sejak pemergian nenek yang paling aku sayang..rase k0song ni sntiase ad..lagi-lagi ble dah smpai rumah ni..banyak kenangan dengan nenek...pling aku tak lupe bile nenek suke bile aku "picit-picit" dye..haha..erti laen urut dye...nenek sngat anti ble ila,cla or afiq yang "picit-picit"dye...nenek suke aku s0rng je..hahahha..heart u la nenek..nenek memang sngat suke berbual..hahha...ad satu ari 2 nenek tanye kat aku..

nenek::"tqa,yuran belajar k0 beribu ea???"
aku::"ha`a..nape nek??"
nenek::"ila belajar kt maktab dpat elaun kan???"
aku::"iye nek..nape???"
nenek::"tqa nanti k0 picit-picit nenek ea..nanti nenek bg k0 duit..wat belanje...ila nenek dh xpyah bagi lg"

ahahahhaa...nenek memang sayang aku ok!!!ila s0ri..heheh..tp dh tnggal kenangan je mende-mende ni..Allah lebih syangkan nenek berbanding aku..Alhamdulillah nenek meninggal dunia ari jumaat..kurang seksa kt kubur...
untuk pngetahuan kamu-kamu semua..nenek suke makan jagung rebus,...hahhaa...sngat suke smpai dye ingt ari ape ad pasar malam..mesti sur0 bli pnye..hahah..oowh..nenek memang serupa aku..sebab kami suke makan..hahahha..
nenek sangat malu depan camera..=)


semoga roh nenek dirahmati dan sentiasa dicucuri rahmat disane..Al-fatihah buat nenek saye...amiin...=)

2 comments:

NZ said...

al-Fafihah...Allah lebih sayangkan die..

tqa hamzah said...

trima kseh kiah...aminn..