Thursday, April 7, 2011

h.a.t.i

sangat sakit ati bile kte tau kite dibenci orang kan??kan???hah...aku memang suke p0n kalo orang benci aku..rase cam bangga sngatla kan..walaup0n aku tak wat apa-apa p0n nape mesti k0 benci aku..ok fine...aku tak kisah p0n..aku cool je...aku yang slah or ko yang salah tu aku x tau...yang tau just yang MAHA ESA je...tapi ada aku kisah ke k0 benci aku ke tak???ooowh semestinya la aku tak kisah..hahaha...my life is n0t ur life ok!!!s0 dont you ever dare want t0 disturb my life ok!!!hahaha...ayat nak p0wer kan..ntah ap-ap je...00wh sbl0m tu trlupa..ni intr0 je..sesi luah prsaan jap..heeh..act nak cakap mende laen..haahah meng0ng sbntar...=)


HATI
jagala ati kita smntara kita mseh id0p...bkan dari segi ksihatan tapi dari segi r0hani gak..jnagan biarkan ati kite yang waktu kite lahir ni suci lagi bersih jadi itam hanya sbab perbuatan kite yang kite tak sdar langsung telah mnyebabkan ati kite itam....ap kah perbuatan itu???mari kite renung dan lihat sekliling kite...pegi kelas pakai tud0ng...tapi!!!!jeng..jeng...jeng...peg makan or pegi mane-mane tak nak pulak pkai tud0ng yang lawa lagi  cantek tu...hmm..aku pernah tanye ngan orang-orang camni...

aku::"asal k0 pakai tud0ng waktu ko peg kelas je ek???"
dye::"mestila pkai tud0ng, kan adab belajar tut0p aurat.."

00owh...tergagap sebentar aku kat situ...adab tau plak...yang wajib tak tau...muahahaha...hanya dpat mnegur dari ati shaja...
care-care untuk mngelak dari ati itu mnjadi itam..senyumla selalu walaup0n kte trpkse senyum ngan org yang tak berapa suke..00owhh..b0leh ke aku wat cm2??insya-Allah akn aku lakukan...setrusnya..sntiasa la brmuhasabah diri sebelum masuk td0r...insya-Allah kite akan tau ap kekurangan dri kte dan akan memperbetulkan ap yang kurang..

p/s::Al-fatihah buat nenek saye yang baru shaja meninggal 1 april 2011..semoga r0h nya dicucuri rhmat..insya-Allah..aminn..

6 comments:

Ila Aqilah said...

tqa..great!

tqa hamzah said...

hahahaha...trima kseh sis!!!=)

cla said...

great!!!!!!!!!!!!!!!hehe...gler r...

tqa hamzah said...

cla!!!ok ke tak k0 ni???hahahaha...thanx my lttle sis...brani kn????

aku si sesawang said...

best2!jumpe gk blog ko tiqa.haa.jangan lupe drop n follow page aku.!

tqa hamzah said...

oowh..k0 ke biha..hahahah...ok dh f0llow..heheheh