Sunday, April 10, 2011

f.u.t.s.a.l

mereka team saye

untuk pertama kali ok aku j0in tournment futsal..hahah...selalu main-main biase je tibe-tibe tringin pula ingin bertanding..apa kejadahnye 2 orang je budak kelas aku kt gr0up ni???aku ngan aina je????hmm..act aku and ainaa adlah pmain kutipan..bahahha...00oowh..sngt kesian kan???tapi ad aku kesah ke??hahaha..credit tu naz c0z dye la yang invite kami untuk bermain bersame mereka-mereka yang sngat spoting dan terr0r ni..wee..!!!
ok!!mari kte bercerita pula kejadian-kejadian yang telah terjadi ketika game sdang brlangsung...00owhh..op kos la aku nak cerita pasal ketidak puas atian aku kat refree...heh..macam mane kal0 bola itu obviously out tapi permainan maseh boleh diteruskan???00owh..sngat tidak puas ati ok!!!

aku::ref..b0la out...bt0l out...aku nmpak!!!
ref::dah-dah..senyap..truskan permainan...

apekah????hahaha...tapi aku dh tak kesah p0n..c0z it gives me fun mem0ries...hehe..thanx mr.ref..tp kpade sseiapa yang lawan ngan team aku,i want to say sorry if aku ad tersepak atau sengaje trsepak diri anda..ok!!!hehehe...ter"excited" plak smalam..kal0 nak lg kne sepak aku alu-alu kn je...w00oohoo..
kesan kepada diri aku selepas beramin futsal smalam ni..owwh..sngat-sangatla berbisa...kepala lutut maybe mula l0nggar..seterusnya mnyebabkan aku malas nak berjalan..hahahah...act aku memang malas nak berjalan..alsan semata!!!ahahahah...
inilah bukti kami sngat ceria selepas menerima kekalahan semalam...hahaha...




saye suke kawan dengan mereka!!




peace!!





p/s:: kepada sesiapa yang terasa arap dimaafkan ok..!!heheh..

No comments: